רביב דרוקר המקור / נתניהו קרא להכניס את רביב דרוקר לכלא ואז שינה גרסה: "ניסוח : המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא.

ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים. התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018.

העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. אראל ס×'ל × ×'×
אראל ס×'ל × ×'×" ר×'×™×' ×"רוקר ו×'רוך קרא: "אתם ×"מסייעת של ×"פרקליטות" from img.ice.co.il
המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא. אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים. יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר. משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . סיר הבשר של קקל ממשיך להרקיב את כולם . התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018.

אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים.

אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . חדשות 13, אתר החדשות של ערוץ 13. אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים. הכנסו לעמוד הרשמי של התכנית לצפייה בכל הפרקים והכתבות. משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. הקשר הנסתר בין הרופאים וחברות התרופות. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018. רביב דרוקר בחר שלא להתייחס. המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: צוות התוכנית ילווה את חפץ במהלך המשפט . (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית:

״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . הקשר הנסתר בין הרופאים וחברות התרופות. אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים.

סיר הבשר של קקל ממשיך להרקיב את כולם . מערי×' | ×'×™×
מערי×' | ×'×™×"מ"ש ×"עליון ×"תיר את פרסום פרוטוקול ×"×"יונים from images.maariv.co.il
משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים. חדשות 13, אתר החדשות של ערוץ 13. צוות התוכנית ילווה את חפץ במהלך המשפט .

רביב דרוקר בחר שלא להתייחס.

(0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר. התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018. אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . הקשר הנסתר בין הרופאים וחברות התרופות. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . סיר הבשר של קקל ממשיך להרקיב את כולם . המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים.

(0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018. חדשות 13, אתר החדשות של ערוץ 13. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר.

המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא. ×—"×› מיכל רוזין: תחקיר "×
×—"×› מיכל רוזין: תחקיר "×"מקור" ×"על×" סו×'×™×" חשו×'×" אך לק×" from img.haarets.co.il
הכנסו לעמוד הרשמי של התכנית לצפייה בכל הפרקים והכתבות. צוות התוכנית ילווה את חפץ במהלך המשפט . התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . סיר הבשר של קקל ממשיך להרקיב את כולם . הקשר הנסתר בין הרופאים וחברות התרופות.

העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי.

העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר. רביב דרוקר בחר שלא להתייחס. משדר המקור אמש ברשת 13 עסק במתרחש בחלקים האפלים של המעון בבלפור, והציג כמה רחוק הלכו עובדי מדינה בשירות רעיית ראש הממשלה. חדשות 13, אתר החדשות של ערוץ 13. סיר הבשר של קקל ממשיך להרקיב את כולם . התכנית זכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2018. הכנסו לעמוד הרשמי של התכנית לצפייה בכל הפרקים והכתבות. (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר.

רביב דרוקר המקור / נתני×"ו קרא ל×"כניס את ר×'×™×' ×"רוקר לכלא ואז שינ×" ×'רס×": "ניסוח : המקור היא תוכנית תחקירים בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא.. צוות התוכנית ילווה את חפץ במהלך המשפט . רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית המקור בערוץ רשת 13, בהגשתו של רביב דרוקר. הכנסו לעמוד הרשמי של התכנית לצפייה בכל הפרקים והכתבות.